PŘEDÁNÍ A VYZVEDNUTÍ VOZIDLA V DOBĚ PANDEMIE COVID-19
S ohledem na aktuální situaci týkající se onemocnění koronavirem (COVID-19) jsme přizpůsobili proces předání i vyzvednutí vozidel tak, abychom ochránili jak Vás, tak naše zaměstnance. Nejen že tak co nejvíce zamezíme osobnímu kontaktu, ale zároveň také výrazně urychlíme proces odbavení a to i díky bezkontaktní platbě předem. Z letiště tak můžete odjíždět v rekordním čase a navíc s absolutním pocitem bezpečí.
Hodnocení Smile Parkingu klienty
35 208 recenzí celkem
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál:
4.72
Valet parking:
4.7
Infinity lounge:
4.61
Navigace:
4.34
Přeprava:
4.78
Mytí vozu / Služby:
4.19
Marcel S.
hodnoceno 4. 9. 2014
Mám jedinou připomínku: parkovat jste mě nechali na poli. Při večerním příletu silně pršelo, na ploše není vidět a nezpevněná plocha je plná bláta - měl jsem boty a tím pádem i koberec v autě jako p...e! pokuste se s tím do budoucna něco udělat.
Jinak díky za služby.
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Petr P.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Valet parking:
Petr L.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Rudolf M.
hodnoceno 4. 9. 2014
Nejlepší služby ze všech letištních parkovišť, a to jsem jich vyzkoušel už hodně. Jsem u Vás už po několikáté a zatím nemám nejmenší důvod svůj názor měnit. Vydržte a nedejte se ! Zdraví Petr R.Manoušek
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Ondřej Š.
hodnoceno 4. 9. 2014
Jeli jsme přes Přední Kopaninu a kdybychom nevolali, tak bychom v Tuchoměřicích byli ztraceni. Odbočku za kapličku bychom určitě netrefili. :-) Určitě využijeme vašich služeb i v budoucnu. Díky.
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Jacek S.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Jana R.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Václava Ž.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Libor D.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Petr B.
hodnoceno 4. 9. 2014
Navigace:
Vojtěch H.
hodnoceno 4. 9. 2014
Ponechat možnost telefonického kontaktu pro klienty při objednávání a možnost platby v hotovosti.
Automatické objednávání pomocí formulářů a platby z platebních karet totiž odrazují klienty, kteří nemají velkou obratnost při práci s internetem.
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Tomáš L.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Andrej S.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Jan S.
hodnoceno 4. 9. 2014
Jediné zklamání bylo, že čekání na letišti místo slibovaných 15 minut trvalo 40 minut...
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Milan P.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Ivana L.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Michal Z.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
vaclav s.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Radomír S.
hodnoceno 4. 9. 2014
Personál:
Navigace:
Přeprava:
Václav N.
hodnoceno 4. 9. 2014
Vyhrazený parking pro dodávky, měl jsem co dělat, abych se tam nasoukal...
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace