PŘEDÁNÍ A VYZVEDNUTÍ VOZIDLA V DOBĚ PANDEMIE COVID-19
S ohledem na aktuální situaci týkající se onemocnění koronavirem (COVID-19) jsme přizpůsobili proces předání i vyzvednutí vozidel tak, abychom ochránili jak Vás, tak naše zaměstnance. Nejen že tak co nejvíce zamezíme osobnímu kontaktu, ale zároveň také výrazně urychlíme proces odbavení a to i díky bezkontaktní platbě předem. Z letiště tak můžete odjíždět v rekordním čase a navíc s absolutním pocitem bezpečí.
Hodnocení Smile Parkingu klienty
35 209 recenzí celkem
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál:
4.72
Valet parking:
4.7
Infinity lounge:
4.61
Navigace:
4.34
Přeprava:
4.78
Mytí vozu / Služby:
4.19
Natig G.
hodnoceno 14. 3. 2021
Personál:
Valet parking:
Navigace:
Přeprava:
Ruediger F.
hodnoceno 16. 2. 2021
Unbelievable!!! They want that you speak Czech if you want to take your car. "You are in Czech Republic, you have to speak Czech if you want anything"!! No Joke... Not the first time. I was glad that I didn't give my Key to such .... . I paid the official Parking Price and run away. Some of my friends had the same Experience ... So, better pay more but don't need to communicate with such ignorant People who even can't speak 3 words in English!!!
Alaa A.
hodnoceno 24. 12. 2020
Iveta N.
hodnoceno 15. 12. 2020
Dobrý den,
vzhledem k tomu. že bohužel méně nelze dát, dávám 1 hvězdičku. Má spokojenost s touto firmou byla katastrofální! Na uvedené adrese, kde bych měla auto předat, se nedalo zaparkovat - hned vedle je hotel a nešlo zde auto odstavit, takže jsme čekali, než se našlo místo. Poté přišel zaměstnanec této firmy a dělal, že auto ,,fotí". Věřili jsme a s klidem jsme odešli na plánovaný odlet. Co nás čekalo při příletu, nepřeji ani vlastnímu nepříteli. Utahaní po letu, jsme si šli vyzvednout auto, i když bylo slíbeno, že bude opět přistaveno - nestalo se tak! Hledali jsme kancelář firmy, hodně dlouho! Když jsme ji konečně našli, bylo nám řečeno, že auto je v 7.patře a že si ho máme vyzvednout sami. Hned poté, co jsme vystoupili z výtahu, už jsme si všimli že s autem není něco v pořádku. Z pod auta na zemi trčel ochranný kryt motoru, který rozhodně při předání auta netrčel
(Jeli jsme 150 km a asi bych si toho všimla!) a vozidlo bylo zaneřáděné, jako bychom s tím přijeli z hnojiště! S přítelem jsme obešli auto a zjistili ještě, že auto je ,,napasováno" na ochrannou tyč proti pádu - zaplať pán Bůh, že máme tažné zařízení, jinak bychom ochrannou tyč měli v nárazníku. To, že se do vozidla nešlo ani pomalu vlézt, říkat nemusím, bylo to tam ,,jak sardinka". Po tomto zjištění jsem si šla stěžovat do ,,kanceláře" dané ,,firmy", kde mi řekli, že mají vozidlo nafocené a že je v pořádku! Ano, bylo v pořádku!!!!!!!!!!! Když jsme ho předávali!!!!!!!!!! Bohužel, jsme po příletu a vidiny dalších 150 km jetí domu, neměli chuť se dohadovat (čehož do dnes litujeme)! Nasedli jsme do auta a viděli zaměstnance, jakým stylem parkuje auta! No hrůza, vzhledem k tomu, že je celý parkovací dům, posetý zpomalovacími prahy. Po nastartování jsme zjistili značný nájezd km, cca 40 km a i spotřebu paliva! Chtěli jsme jet již domů a po komunikaci s danou firmou, nás přešla chuť cokoliv řešit. Již při jízdě na dálnici (cca 10 km od místa) jsme všeho litovali! Přítel musel lézt na dálnici pod auto, aby nějak přivázal ochranný kryt spodní části vozu, protože tam létal. Při příjezdu domů, jsem odevzdala vůz servisu, který mi sdělil, že poruchy na mém autě, vidí ,,poprvé v životě" (podotýkám, že jsem matka od dvou dětí a rozhodně žádný závodník!). Na voze (Škoda SuperB) prasklé OBĚ pružiny pérování u předních kol včetně manžet, zničený elektron, výměna ochranného krytu motoru (včetně sponek, pásek a spojlerů)! Škoda za 22.000, - Kč !!!!! Nepočítám vozidlo, jak bylo špinavé v době předání. Auto kdy předáno a v den předání opravdu nepršelo!!!!!!!!! ROZHODNĚ TUTO SLUŽBU NEDOPORUČUJI!!!!!!!!! Stejnou zprávu odesílám i na Smile Parking a jsem zvědavá, co na to odpoví, jestli vůbec..... Zdravím Nováková I. z Vrchlabí
Personál:
Valet parking:
Neuvirthová P.
hodnoceno 6. 12. 2020
Personál:
Valet parking:
Mytí vozu:
Pavel N.
hodnoceno 12. 10. 2020
Alena K.
hodnoceno 6. 10. 2020
Personál:
Valet parking:
vladimír p.
hodnoceno 3. 9. 2020
Jak mám doporučit abych to mohl dokázat že jsem to byl já ?
Personál:
Valet parking:
Filip V.
hodnoceno 20. 8. 2020
Personál:
Valet parking:
Hana Ř.
hodnoceno 14. 7. 2020
Miloslav Ř.
hodnoceno 2. 7. 2020
Personál:
Valet parking:
Katja N.
hodnoceno 27. 6. 2020
Das Fahrzeug war innen und außen ziemlich
verschmutzt.
Personál:
Valet parking:
Navigace:
Přeprava:
Jiri K.
hodnoceno 29. 5. 2020
Bylo mi před platbou sděleno, že cca 15 min. před příjezdem se mám ohlásit na tel. čísle, které bylo uvedeno na tiskopisu. Po návratu těsně po půlnoci 6.10. jsem třikrát bezúspěšně volal, tel. vyzváněl ale nikdo hovor nebral. Předpokládal jsem, že podobně jako při převzetí bude auto před kanceláří přistaveno.Pracně jsem našel skrytou kancelář a nepříjemného člověka, který mi strčil papír do ruky , abych podepsal, Po dotazu co podepisuji sdělil, že mi dává klíč od auta a aniž bych auto viděl, poslal mi výtahem do 3. patra, Bylo najeto 16 km a věci v kufru rozházeny tak, že s nimi jel asi pilot F1... Závěr: přestože létám až 3x ročně, Vaše služby již NIKDY nevyužiji a pochopitelně tyto zkušenosti sdělím svým cestujícím kolegům a všem známým. Doufám, že v nabídce bude zpětné převzetí vozidla popsáno dle skutečnosti!
Personál:
Valet parking:
Jana B.
hodnoceno 30. 4. 2020
Personál:
Valet parking:
Pavel B.
hodnoceno 9. 4. 2020
Již přes půl roku s Vámi řeším škodu na vozidle, která mi vznikla v době parkování na Vašem parkovišti. Je sice zaregistrovaná u Vaší pojišťovny, ale nikdo zatím nedodal pojišťovně potřebné doklady k vyřízení škody, a to přes urgence moje i pojišťovny. Takový přístup vůči zákazníkovi je opravdu na pováženou. Pokud se na Vašem přístupu nic nezmění, škodu na vozidle si uhradím sám a budu ji vymáhat soudně. Děkuji P. Bartízal
Personál:
Valet parking:
Ywette c. 2000,spol.s r.o.
hodnoceno 31. 3. 2020
Personál:
Valet parking:
Mytí vozu:
Magdalena W.
hodnoceno 16. 3. 2020
Mirko K.
hodnoceno 15. 3. 2020
Es hat wieder alles gut und unkompliziert geklappt. ich bin zufrieden.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace