Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 049 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
skvělá služba
Při příjezdu vše super. Ovšem při vyzvedávání vozidla jsme jezdili z patra do patra a hledali auto. Aplikace nás naváděla do sedmého patra, auto jsme tam však nedohledali. Pán na infolince nás navedl opět do sedmého patra. Až když jsme (se všemi zavazadly a dvěma dětmi, z toho jedno v kočárku ☝️) přijeli znovu do kanceláře a poprosili obsluhu, zda by s námi jela auto najít, auto jsme dohledali. Nebylo v sedmém patře, jak naváděla aplikace, ale v patře druhém. Tím jsme strávili zhruba třičtvrtě hodiny. Škoda.
děkujeme za skvělé parkování
Clearer communication would be appreciated. I filled out the form in English but received an email in Czech. The page for check out had too many buttons / steps, which wasn't intuitive. I coudln't find my car because I didn't realize there was another button I pressed. Also, I don't think it's a good idea to have the key slots around the corner from the keypad -- I didn't even realized it has opened and I thought my keycode (which was another confusing thing to find/access) hadn't worked.