Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 049 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Dobrý den, dne 25. 7. 2025 v 9:47 h jsem Vám zaslal oficiální stížnost na hrubé zacházení s mým vozidlem při jeho převozu v rámci služby Smile Parking. Vzhledem k tomu, že jsem zatím neobdržel žádnou odpověď, a zároveň jsem po převzetí vozidla zaznamenal další znepokojivou skutečnost, obracím se na Vás znovu – tentokrát s doplněním konkrétních dat týkajících se jízdy při návratu vozu. Dne 27. 7. 2025 byla jízda s mým vozidlem zahájena v 16:03 h. Na základě záznamů palubního počítače proběhla jízda v délce 6,7 km během 16 minut, přičemž minimálně 6 minut zabralo samotné parkování v parkovacím domě. Přesto vůz vykázal následující hodnoty: 17× prudké zrychlení několik prudkých brzdění maximální rychlost: 105 km/h otáčky motoru: až 4 202 ot./min. Tento styl jízdy považuji za nepřijatelný a naprosto v rozporu s tím, co by mělo být standardem pro profesionální službu zacházející se svěřeným majetkem zákazníků. Z hlediska bezpečnosti, technického opotřebení vozidla i právní odpovědnosti se jedná o závažné pochybení. Dle občanského zákoníku (§ 2913 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.) odpovídá poskytovatel služby za škodu vzniklou porušením svých povinností, přičemž očekávaná odborná péče zde zjevně nebyla naplněna. Znovu Vás tímto žádám o: Oficiální vyjádření ke stížnosti a novým zjištěním Informaci o tom, kdo konkrétně s vozidlem manipuloval Přijetí opatření, která zabrání opakování podobného chování v budoucnu Zvážení odpovídající kompenzace Věřím, že k celé situaci přistoupíte odpovědně a profesionálně. Očekávám Vaši reakci do 7 pracovních dnů. V případě, že do té doby neobdržím odpověď, budu nucen se obrátit na Českou obchodní inspekci a příslušné spotřebitelské organizace. Děkuji za pochopení a věřím ve vyřízení v souladu s Vaším deklarovaným standardem služeb. S pozdravem, Vít Pichlík SPZ: 7AB 7654 Datum využití služby: 21.–27. 07. 2025 Tel.: +420 720 494 297 E-mail: vit.pichlik@seznam.cz
Very Good
Уже не первый раз паркуюсь у вас, но каждый раз заново приходится регистрироваться. Членом клуба невозможно стать
Jednoduché, funkční, praktické.