Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 093 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Všechno proběhlo v pořádku, auto se lehce dalo najít a bylo v pořádku, jen bych měla jednu malou výtku a omlouvám se za za slova... "posrana kapota" nad tím autem musel sedět celý týden pták. Kdyžvám dám vozidlo, tak očekávám že ho dostanu zpět v podobném stavu a panu řidiči vzkazují, že děkuji za opatrný převoz nicméně hudba ve vozidle byla nastavena dost hlasitě a stanice byla změněna, ale pomohlo mi to pochopit mé klienty
S vozidlem bylo manipulováno. I když jsem měl zaplaceno venkovní stání bylo přeparkovano do garáže. Až téměř před cílem mé cesty při tankování jsem zjistil poškození vozidla.
Auto nebylo vyluxováno v místech, kde lze rozložit sedačky (5-7 místné auto). Některé viditelné části int. nebyly vyluxovány/vyčištěny. Děkujeme však za Vaše služby. Jsme Vaši zákazníci.
Automatic paying machine for overdue parking would be helpful
Naše zkušenost je taková, že než jsme našli ten správný vjezd a správnou čtečku tak jsme dvakrát obkroužili parkovací dům.Skončilo to tak, že jsme se museli zeptat obsluhy u předchozího domů ,který nás nasměroval na správný vjezd. U vjezdu jsou dva vstupy. My jsme si najeli vpravo a tam byl pouze stojan se čtečkou QR kódů ,kde nás to pochopitelně nechtělo vpustit, ale pak jsme zahlédli vaše malé logo u vedlejšího stojanu a bylo vyhráno .Doporučovali bychom lepší značení příjezdu na parkoviště. Děkujeme za odpověď.