Hodnocení Smile Parkingu klienty
35 211 recenzí celkem
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.72 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.7 | |
Infinity lounge: | 4.61 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.78 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.19 |
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál: | 4.72 | |
---|---|---|
Valet parking: | 4.7 | |
Infinity lounge: | 4.61 | |
Navigace: | 4.34 | |
Přeprava: | 4.78 | |
Mytí vozu / Služby: | 4.19 |
vše ok
Ne
Vůbec se mě nelíbí, že mě s vozem jezdí jiná osoba. Na internetu bylo napsáno, že je tato služba momentálně zdarma, ale já o ní nestál, a při příjezdu mi obsluha jinou možnost nedala. Chci si vůz zaparkovat na hlídaném parkovišti a mít klíče u sebe. Obsluha ve tmě zběžně obhlídne vůz, zaškrtne provozní oděrky pod které se při předání sková vše! Že? Před předáním vozu mě v kanceláři podá k podepisu protokol a pak mě zdělí, kde mám vůz bez předchozí kontroly? Pokud bych na voze shledal nějaký nedostatek tak mám smůlu že? Pokud by tam byla někaká nová (jak vy říkáte provozní oděrka, tak mám také smůlu) že? Již jsem podepsal protokol o předání. Nevím kdo kde a jak s vozem jezdil. Místo předání téměř neoznačeno a nebo hodně špatně. Nějakému civilistovi (bez jakéhokoliv označení i když uniforma by také nic neřešila) předám vůz a klíče, podepíši nějaký cár papíru a mám celou dovolenou doufat, že auto ještě uvidím? Děkuji pěkně, ale již více ne! Byl jsem u Vás poprvé a naposledy. Krejčík
Dobrý den, pane Krejčíku, v první řadě děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na tu máte samozřejmě právo, ale nezlobte se na mne když ji zhodnotím jako absurdní a nefér. Jakou službu si objednáváte jste dle vlastních slov věděl dopředu, pokud jste měl od začátku problém s tím na jakém principu funguje, nikdo Vás do rezervace nenutil. Možnost parkování bez valet parkingu možná není, proto tato varianta ani není dostupná k objednání na webových stránkách. Na jednu stranu vyčítáte co vše se Vám nelíbí a popisujete "coby kdyby" situace při kterých nás obviňujete z nekalého jednání. Na druhou stranu se Vám nic z toho evidentně nestalo, Vaše vozidlo nijak poškozeno nebylo a služba proběhla tak, jak je inzerována. Na základě čeho tedy soudíte jak bychom se v případě jakéhokoliv problému zachovali? V kanceláři podepisujete pouze to, že jste si převzal klíče. Přímo na předávacím protokolu se nachází výňatek z VOP, podle kterého máte veškeré právo na to, si vozidlo zkontrolovat a případné poškození reklamovat na místě. Velmi mne tedy mrzí Vaše negativní hodnocení založené pouze na tom, že jste si obejdnal službu o kterou jste od začátku neměl zájem..I tak děkujeme za Vaši návštěvu. S pozdravem, Smile parking tým
Anne-Marie Mejzrová
Objednané mytí nebylo dodané. Přestože jsem nahlásil změnu příletu o 24hodin dříve s 12ti hodinovým předstihem, uhradil jsem plnou sazbu.
Dobrý den, za neprovedené extraslužby se omlouváme, bohužel nás z důvodu velkých mrazů trápí technické potíže, které zajisté chápete. Za parkování jste uhradil 400 kč - dle ceníku cena za 1-4 dny, proto není důvod odvolávat se na "uhrazení plné ceny" - ta je zkrátka na tento počet dní stejný. S pozdravem, Smileparking
Anne-Marie Mejzrová