Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 068 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Naprostá spokojenost
Bylo to poprvé, ale nemile překvapeni byla pokaděná střecha od ptáků. Kdyz budete chtít, pošlu Vám fotku.
Dobrý den, ocenil bych, kdyby se mi v autě neválely nedopalky (na podlaze řidiče). Nekouřím a nesnáším když mi v autě někdo kouří. Také nevidím důvod, aby hrabali do nastavení klimatizace, když mají jen přeparkovat. Srovnejte si své "piloty". Jinak nemám výhrady. S pozdravem MT.
Nezlobte se ,ALE ABY SME DOSTALI POKUTU ZA DVOUDENNÍ ZPOŽDĚNÍ 2400,- MI PŘIJDE DOST PŘITAŽENÉ ZA VLASY. CHÁPU, ŽE JSME DALI EMAILEM VĚDĚT AŽ DEN PŘÍLETU TJ V NEDĚLI, ALE I TAK JE TATO ČÁSTKA LICHVÁŘSKÁ, KDYŽ SAMOTNÉ PARKOVNÉ NA 4 DNY STÁLO 1300,- UŽ NIKDY VAŠICH SLUŽEB NEVYUŽIJEME S POZDRAVEM VENDULA POLUDOVÁ
Personál není úplně orientovaný...při převzetí auta nebyly klíče nachystané v přihrádce, 2zamestnanci nevěděli co se děje, protože po zadání hesla u vyzvednutí to psalo, že jsem neznámý...najednou přijel na koloběžce nějaký kluk, řekl, že tam klíče ještě nestihl dát...a auto je v 7patře, vyjel jsem tedy do 7 a auto tam nebylo. Opět tedy zpět dolů do kanceláře a auto mám v M. Bez omluvy, nebo osobní asistence... prostě trochu arogance
Perfektní služba, již jsem ji využil opakovaně a vždy jsem byl spokojen. Hlavně se mi líbí bezkontaktní předávání klíčků od vozidla, nemusím nikoho shánět nebo na někoho čekat, klíčky hezky dám do přihrádky a pak si je z přihrádky vyzvednu. Aplikace pro příjezd i odjezd je velmi intuitivní a vždy přesně navádí řidiče. Občas se vyskytne malý problém (např. na místě určené aplikací není, kde zaparkovat), který je ale hned řešen personálem, buď na telefonu nebo je někdo přítomný v kanceláři. Chválím také přesnost přistavení vozidel, naposledy jsem měl odjez plánován na 9:30 a již v 9:20 bylo mé vozidlo na místě.