Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 059 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Velmi nápomocná aplikace, která vás provede check-in i check-out procesem. Rychlost odevzdání vozidla a jeho vyzvednuti je skvělá.
Prosím o lepšie označenie patro ,,M''
Doporučuji řešit při předání vozidla parkovací prostor. V exponovaný čas se na možnost zaparkování a následné předání auta čeká dost dlouho. A jezdit s autem po parkovišti a čekat až někdo odjede abych mohl auto předat je dost nepříjemné. Také doporučuji zlepšit informovanost, co v takovém případě dělat. Abych byl 2 hodiny předem na letišti a ještě si vzal další 2 hodiny rezervu na zaparkování - to nikdo nechce.
1. Nefungoval checkin = nenašlo ani mou objednávku, ani email, nic. 2. Nepřišel email s check out možností 3. Klíče nebyly ve schránce, pracovník se snažil nějakou schránku otevřít neúspěšně. 4. Došlo k chaotickému hledání klíčů v plastových bednách v kanceláři 5. Po cca 15 minutách se klíče našly, odjela jsem z parkoviště těsně před limitem odjezdu (11.7. před 22:30) 6. Přišla mi faktura s doplatkem 800.- Kč za pozdní odjezd z parkoviště s údajem, že jsem odjela 12.7. ráno What to hell?