Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 059 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
vše ok
Za mě super bez problému. Pokud mohu napsat alespoň malý podnět, tak po přistavení vozu zpět na parkoviště napsat třeba email nebo SMS ve smyslu “vaše vozidlo na vás již čeká, najdete ho na vnitřním/venkovním parkovišti u výjezdu”. Protože jsme přiletěli o trochu dříve, nebyl jsem si jistý, jestli tam auto už bude. A třeba během čekání na kufr si člověk rád přečte, že na něj už auto čeká. S tím souvisí, že když jsem si vyzvedl klíč, šel jsem automaticky na místo, kde jsem zaparkoval. Je mi jasné, že auto nejspíš nebude na stejném místě, ale tak nějak mě to tam táhlo. Až později jsem si vzpomněl, že mám odkliknout v aplikaci vyzvednutí klíče a pak se mi zobrazila i fotka, kde auto stojí. Takže spíš moje nepozornost v kombinaci s únavou po letu, ale jak jsem psal, když člověk čeká půl hodiny na kufr, má čas si přečíst zprávu, že auto už na něj čeká tam a tam. Ale není to výtka, jen drobnost a námět. Byl jsem plně spokojený, rád doporučím a využiji znovu.
Auto jsem zaparkoval v 7.patŕe lic jsem odevzdal.pri vyzvednuti auta ,Nase auto v 7.patre nebylo. Bylo nam receno ze auto je zaparkovane venku.(nevim proc kdz jsem si zaplatil parkovni vevnitr a ani nevim Jak dlouho uz venku stalo).Na aute bylo najeto 8 km coz neni mozne kdyby bylo jen preparkovano ven z Garage.
super práce
Vse na jedničku