Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 059 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Einfahrt war schwierig, laut Video eine Karte ziehen ging nicht. Nach einiger Zeit haben wir beobachtet, dass man in das Mikrofon sprechen muss, das sollte man wissen. Bezahlung geht nur über Kreditkarte. Da diese bei mir nicht funktionierte,sollte ich vorab überweisen. Beim Abholen des Autos bekamen wir keinen Code, da angeblich noch nicht bezahlt war. Konnten es nach einiger Zeit mit dem Mitarbeiter klären, der allerdings sehr genervt war. Einfach ist das alles nicht.
Das Auto war zum vereinbarten Zeitpunkt nicht im Parkhaus und musste noch vom von dem Lagerparkplatz abgeholt werden, dies dauerte insgesamt ca. 50 Minuten. Nach einer anstrengenden/langen Rückreise ein nur schwer zu ertragender Zustand.
Vše by proběhlo v pořádku kdyby jsme nehledali auto po všech patrech. Po ujištění pracovnikem, že musí být v M nabo 6 patře, jsme auto nenašli. Po již 3 návštěvě u kanceláře, že tedy musí být ve 3 patře kde ani vaše firma auta nedostavuje. A že ve 4 patře být nemůže, jsme nakonec projeli všechny patra od 13 až nakonec do 4. Kde jsme auto našli. Po zpoždění letu o hodinu a hledání auta nás ještě čekala dvouhodinová cesta domů. Ten zážitek s hledáním auta v noci nikomu nepřejí. I přesto doporučuji. Chyba je vždy v konkrétním člověku. Systém je však dobrý.