Hodnocení Smile Parkingu klienty
17 955 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.72 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.72 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
děkuji za Vaší pružnost
Vše bylo OK
Když jsem si šla auto vyzvednout, a chtěla jsem provést online check out, tak mi systém napsal, že nemám zaplaceno. Ačkoliv zaplaceno bylo 2/9, check out jsem dělala 13/9. Musela jsem pracovníkovi doložit bankovní výpis, že jsem platbu uhradila. To by se měl klient asi dozvědět minimálně při check in a ne takto pozdě. Navíc mi bylo sděleno, že vozidlo je v sedmém patře a ono bylo v přízemí. Přijeli jsme ve 23:45 a to člověk rád vyjede směr domov, navíc to máme skoro 180 km, co nejdříve. Bohužel nemilá zkušenost. Zdravím Krejná
Vylepsit rozlišení displeje u předávání klicu
Nějak jsem asi nepochopil zadání. Nabyl jsem totiž dojmu, že si platím za kryté parkoviště. Proto mě překvapilo, když jsem si přišel po návratu auto vyzvednout a to bylo celé mokré od deště. Chápu možná, že ho přesunuli z jednoho patra do druhého. Ale co jako dělalo mimo budovu? Jak dlouho bylo venku? Kde tedy bylo reálně odstavené ten týden?
Nezapomínat dávat kartičku na odjezd do kastlíku.