Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 113 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Alles rund rum perfekt
*
v neděli, v příletu byl rozbit výdejní automat, ale stejně to poměrně dobře zvládali..
Arogantní jednání personálu v kanceláři. Nebudu si u vás platit parkování na veřejném parkovišti u POP Airportu, které není dostatečně zabezpečeno.
Bohužel auto nebylo přistaveno když jsme přijeli na letiště, museli jsme cca 30 minut čekat, než ho přivezou.
Auto jsme si meli vyzvedavat ve 14:00, po urgencich bylo pristaveno ve 14:35. V cene melo byt zdarma cisteni interieru, krere vsak neprobehlo! Spokojena nejsem a znovu jiz u vas parkovat nebudu. Jedine plus byl pristup personalu, ktery se snazil nastalou situaci vyresit.
To že vůz nebyl přistaven na čas mě ani tak nevadilo, protože se může stát, že se logistika zkomplikuje a přijel o 15 minut déle než bylo nahlášeno. Co mě vadilo bylo to, že v kanceláři bylo zhasnuto, takže jsem si nevšiml, že tam s někým mohu řešit nefunkční číslo checkoutu. webová stránky k tomu nepodala žádnou informaci, že vozidlo není přistaveno a po zavolání na číslo v odkaze, nefunkčního systému jsem sdělil co se děje a bylo mi 3x řečeno kancelář. Kdybych si všiml, že je v provozu, protože se tam alespoň svítí, nikomu 3 metry vedle sebe nevolám. Stejně tak jsem zpět do aplikace nemohl nahrát fotky vozidla, abych si sám ověřil, že je vše v pořádku. Řidič zaparkoval vozidlo mimo vyznačenou zónu parkování a když jsem ho upozornil, jestli by nezaparkoval správně, aby někdo mohl projet a nebo nás nesrazil, tak řekl, že to není potřeba. A. dotáhnout aplikaci, pokud ej vůz na cestě nebo se něco pokazilo a skrz aplikaci dát info např: Vozidlo je na cestě, informujte se v kanceláři/ Zajděte do kanceláře pro dořešení vozidla atd. B. Zlepšit komunikaci a rozsvítit sila by byla cítit funkčnost a ochota C. Pokud někdo přijede s vozidlem a třeba i dražším, tak by bylo fajn zaparkovat na vyznačená místa parkování, nikoli do prostřed silnice. D. Umožnit kontrolu vozidla na webu/aplikaci nahráním fotek ve všech případech
Jsem spokojená s vaším přístupem, není co vytknout
V e-mailu zaslaném v září jste slibovali čištění interiéru zdarma. Nic takového ale neproběhlo, i když jsem se na to e-mailem výslovně ptal. Proto jsem spokojen nebyl.
Vše super