Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 122 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.3 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.3 |
Poprvé bylo vše ok. Nyní jsem využil smile parking opět, nicméně při předání nebyla žádná parkovací místa - až po telefonickém hovoru jsem měl auto zaparkovat V 8mém patře na jiném místě - ale budiž. Nicméě vyzvednutí bylo špatně - vyzvedával jsem 25 min po času příletu - checkout nefungoval. Auto přistavené nebylo. Na pobočce "auto už je na cestě", což nebyla pravda (auto má konektivitu a aplikaci). Nakonec auto přivezli, v podstatě 1h20 po plánovaném termínu. Auto mi předali nezaparkované - na příjezdové komunikaci - pak jsem pochopil problém-málo parkovacích míst - za dobu čekání totiž nemélo auto přistavené více zákazníků. Škoda...jinak je služba dobrá.
venku jsem se docela proběhl než jsem nasel vůz , uvítal bych raději - značku vchodu do budovy a označeny vůz
Špatně vyčištěné sedadlo. V aplikaci bylo , že auto je zaparkované v 7. patře a nakonec bylo v přízemí.
Auto nebylo pripraveno z duvodu velkeho poctu aut
V lednu jsem hledal auto na parkovišti. Poslali jste mi špatně patro.... Nyní nešla závora otevřít, nešel odposlech. Při návratu jsem nešel čekat až auto přivezou. Vůbec nefungovala ani aplikace. Ještě mi to. Psalo že mi to vyčistí vůz, ale také nic....
Na auto jsem čekal 1 hodinu a 30 minut!
Po příjezdu nebylo auto nachystané. Pán na pobočce se to snažil vyřešit, čekali jsme hodinu a půl, aby zjistil, že tam auto vůbec není. Nic moc, po půlnoci s třemi dětmi. Nabídl, že si máme napsat o kompenzaci. Tři maily, dva telefonáty. Ten poslední byl naprosto neuvěřitelný. Provozní na mě řval, že si mám uložit jakési jeho číslo a až někdy budeme potřebovat, tak mi třeba dá nějakou slevu. Když jsem se mu snažila říct, že nehodlám za dva roky hledat jeho telefon a co když tam nebude, začal mi vysvětlovat úplné blbosti. Řekla jsem, že chci mail s potvrzením, že se ta konverzace aspoň odehrála. Normálně na mě křičel! Že tam za dva roky bude a že si mám uložit jeho číslo. Které ani nemám, protože se na něj přesměrovala pevná linka. Jako tohle je fakt neuvěřitelné. A ještě ze mě dělal hysterku. Už nikdy!!