Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 059 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
To že vůz nebyl přistaven na čas mě ani tak nevadilo, protože se může stát, že se logistika zkomplikuje a přijel o 15 minut déle než bylo nahlášeno. Co mě vadilo bylo to, že v kanceláři bylo zhasnuto, takže jsem si nevšiml, že tam s někým mohu řešit nefunkční číslo checkoutu. webová stránky k tomu nepodala žádnou informaci, že vozidlo není přistaveno a po zavolání na číslo v odkaze, nefunkčního systému jsem sdělil co se děje a bylo mi 3x řečeno kancelář. Kdybych si všiml, že je v provozu, protože se tam alespoň svítí, nikomu 3 metry vedle sebe nevolám. Stejně tak jsem zpět do aplikace nemohl nahrát fotky vozidla, abych si sám ověřil, že je vše v pořádku. Řidič zaparkoval vozidlo mimo vyznačenou zónu parkování a když jsem ho upozornil, jestli by nezaparkoval správně, aby někdo mohl projet a nebo nás nesrazil, tak řekl, že to není potřeba. A. dotáhnout aplikaci, pokud ej vůz na cestě nebo se něco pokazilo a skrz aplikaci dát info např: Vozidlo je na cestě, informujte se v kanceláři/ Zajděte do kanceláře pro dořešení vozidla atd. B. Zlepšit komunikaci a rozsvítit sila by byla cítit funkčnost a ochota C. Pokud někdo přijede s vozidlem a třeba i dražším, tak by bylo fajn zaparkovat na vyznačená místa parkování, nikoli do prostřed silnice. D. Umožnit kontrolu vozidla na webu/aplikaci nahráním fotek ve všech případech
Jsem spokojená s vaším přístupem, není co vytknout
V e-mailu zaslaném v září jste slibovali čištění interiéru zdarma. Nic takového ale neproběhlo, i když jsem se na to e-mailem výslovně ptal. Proto jsem spokojen nebyl.
Vše super
Dobrý den, při návratu aplikace nefungovala tak jsem šel do kanceláře a tam se manažer choval arogantně, řekl počkejte venku za 15 min vám přivezou auto a čekaly jsme do12. 40 hod auto tam mělo být v 11.00hod chtěl bych vrátit peníze.
Very bad Internet connection at the parking space and near the office. Almost impossible to check in.