Hodnocení Smile Parkingu klienty
17 988 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Spokojenost s přístupem řidiče Davida.
Bei der Reinigung waren Aussen noch einige Stellen die man hätte nach wischen können. Sonst top zufrieden
čelní sklo a zpětné zrcátko nebylo vyčištěné, jen čímsi postříkané. To však zaschlo a po vyjetí z garáží bylo velmi obtížné cokoliv vidět. Na první pumpě jsem si musela vyčistit sama.
Would be nice to accept CCS card payments and similar as there are individuals using company cars
Very easy. Next time I will do it again.
Při každé rezervaci parkování není spárována platba kartou s rezervací (Chyba při online platbě) - platba je ale z karty realizována. I když po první zkušenosti v minuloti jsem nyní řešil spárování s email podporou (a bylo mi potvrzeno, že rezervace je evidována jako uhrazená), tak stejně při Check-Out mi aplikace psala, že parkovné není uhrazeno. Musel jsem řešit v kanceláři na letišti - pán nebyl moc komunikativní a vstřícný (vypadal dost znuděně a otráveně, že po něm někdo něco chce).
Jsem dlouholetý zákazník. Pominu, že mi nebyla nabídnuta akce “čištění” všiml jsem se na fb. Proto jsem udělal novou rezervaci a akci využil. Interiér vozu umyty. Ovšem zavazadlový prostor nikoli. A klice nebyly v předávacím boxu. Vse velmi rychle vyřešil pan na recepci. JZ