Hodnocení Smile Parkingu klienty
17 989 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
I přesto, že jsem měl venkovní parkování, tak při převzetí bylo auto pod střechou v mezipatře. Toho si vážím a vaše služby mohu jen doporučit. Děkuji
Using the Webside vor Checkin or CHeckout did not work from my phone as the website was not loading. This might happen to tourist and i would like to recommend a checkin or checkout methode without smartphone or some methode you can prepare already at home. The worker at the office was helpful
Dobrý den, celkově jsem byl velmi spokojen a mile překvapen. Jelikož jsem u vás parkoval poprvé, trochu jsem tápal, výjezd s závorou použít. To není vidět ani na videu, které je dost nešťastně useknuté těsně před závoroou. Dále mi nebylo jasné, kde nechat vozidlo. Z vide to vypadalo, že venku, ale asi správně je v garáži na určeném místě. To jsem se nedozvěděl nebo přehlédnul v postupu při příjedu. Dále by bylo vhodné pro plánování návratu udádět číslo letu a původní přepokládaný příjezd. To bude asi vhodná inormace pro vaše plánování přesunů aut. Ovšem opět opakuji, byl jsem mile překvapen, příště budu parkovat opět u vás.
Čištění interiéru z mého pohledu vůbec neproběhlo. Jediné co se v interiéru změnilo, že byl pouze vysátý, na předním okně před řidičem z vnitřní strany bylo okno tak pošplíchané nějakým přípravkem, že nebylo skoro vidět ven ( asi nějaké emulze na čištění interiéru ) která skončila na předním okně. Následně přední panel pošplíchaný emulzi tak, že na něm jsou mapy a spodní přihrádka jde dost špatně otvírat. Asi zalepená tou hmotou co byla na předním skle. A kromě toho s tím autem někdo najel 12 km po krytém parkovišti. Teda pokud nemáte myčku 6km daleko. Chápu, že jste měli čištění v nějaké akci, ale za mě by stačilo napsat vysátí interiéru . Když dám někam vyčistit interiér, tak jsem zatím vždy dostal umyté okna, vyleštěnou palubovku, impregnované sedačky a umyté koberečky. Při vyzvedávání vozu mě aplikace napsala, že není parkování zaplacené a přitom jsem ho platil hned při objednání. Naštěstí byl pan v kanceláři velice ochotný, a klíčky mi po vysvětlení situace ze schránky předal. Šimon V.
Es hat alles super und wie beschrieben geklappt! Den Parkplatz beim ersten Mal zu finden ist jedoch nicht so einfach. Die Beschilderung könnte besser sein.
Chápu, že pokud je služba mytí v ceně parkovného (jako bonus), tak že si stěžovat na její kvalitu je odvážné. Nicméně jsem velmi zklamán tím, že spodní část čelního skla (cca 1/5) byla znečištěna zbytky pěny a tudíž přes sklo bez mého znovuumytí nešlo koukat. Dále mě překvapuje, že systém vyhodnotil při vyzvedávání vozu, že není zaplacené parkovné a musel jsem komunikovat s Vaším pracovníkem v kanceláři. Komunikace ale byla rychlá a vstřícná, to ano.