Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 028 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Při příjezdu mi nešla otevřít závora pro vjezd. Při odjezdu auto nebylo přistaveno na místě, kam mě odkázala aplikace při check-out.
Přeji stálou a rozšiřující se klientelu.
Bylo by dobré, pokud by existovala možnost, pokud odněkud přiletím dříve, vyzvednout si vůz dříve. Chápu kapacitní omezenost schránek, které jsou k dispozici, ale zřejmě by nebylo na škodu např. den předem či např. 6hodin předem zaslat konfirmační email či SMS s cílem potvrdit si čas vyzvednutí vozu. V dnešní době pravděpodobnost, že člověk přiletí na čas (tedy i čas vyzvednutí vozu), zejména ze vzdálenější destinace, je téměř nulová.
You should inform the customer where to pick up the car after check out. I got the code for the key box and could take the key and parking ticket, but there was no information about the location of my car. As a result I had to search the full parking house for it.