Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 028 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Nemohli jsme vjet na parkoviště, jen po dlouhém čekání někdo zvedl telefon a otevřel závoru. Až tam jsme zjistili, že naše auto musí stát a někdo ho bude řídit. Toto parkoviště bychom si nikdy nevybrali, kdybychom o něm věděli předem. Při převzetí jsme si všimli přítomnosti škrábanců na těle.
Řešila jsem vše jen přes internet a návody v mailech. Proto nehodnotím personál. Instrukce byly naprosto jasné a vše jednoduše popsáno. Byla to má první zkušenost s Vámi a vše klaplo na jedničku.
Tentokrát se to nepovedlo. Jak při vjezdu, tak výjezdu. Při vjezdu byla závora zavřená a na zvonek/tlačítko info nikdo nereagoval. Za mnou se začala tvořit kolona nervózních řidičů, následně jsem musel složitě vycouvávat. Velmi nepříjemný zážitek. Po 5 minutách jsem zkusil najet autem znovu, tentokrát už se po zazvonění konečně někdo ozval. Velmi arogantní pán s cizineckým přízvukem, který byl všechno jen ne příjemný. Při vyzvedávání auta také nepříjemnost. V aplikaci napsáno vyzvedněte si auto na 7.poschodí. Dvakrát jsem dokola obešel celé 7. patro, následně i 6. a 8. a auto nikde. Nakonec jsem ho našel na venkovním parkovišti u výjezdu...
Lepší popis jak projet vstupní závorou - muset zazvonit!!
V pondělí 29. 7. 2024 dopoledne nebylo možné projet přes bránu, která nevydávala lístky. Stejně se nedařil průjezd ani vozidlům přede mnou - jednalo se o dost nepříjemnou situaci.