Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 000 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
někdo nechal v autě odpadky, nejspíš to byla obsluha parkoviště, vše bylo v pořádku, ale tento moment zanechal nepříjemný dojem
Pokuta za pozdní odjezd 1600 katasrofa
tragický zážitek. Parkovací instukce z videa vůbec neplatí, nejdřív nešlo vůbec vjezd do areálu dle videa, po volání od brány s informací nechat auto v druhém patře na smileparking, všude plno, po dalším volání info nechat kdekoli.Jezdí vám jeden výtah ze tří, což u 10 ti patrového parkingu v době dovolených je zážitek. Pak čekání 12 minut na výtah kdy neustále přijížděl narvaný a další a další lidé naštvaní. Opravdu špatné.
1.Problem s online rezervací. Nedalo se použít Visa kartu vystavenou v USA a po třetím pokusu sw hodiny odjezdu vždy vraceli na 10 rano. 2. Příjezd, nedalo se zajet na parkoviště přes bránu. Muselo se cekat až na odpověď a blokovali jsme další auta za námi 3. Máme velké auto a muselo se zajet až skoro do posledního patra, nebylo kde zaparkovat. Museli jsme telefonovat že se nedá kde zaparkovat a nechat auto na místě jiné firmy. 4. Při příjezdu jsme museli zaplatit 800 korun, o 60% více než celý týdenní pobyt, protože přílet byl o půl dne později než rezervace díky problémů u online rezervace.
Moc Vám děkuji, bylo to všechno super.