Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 049 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Nedostatek mist pri predani vozu. Lounge jsme nevyuzili, takze nomohu objektivne hoddnotit
Dobrý den, rád bych Vás upozornil na nevhodné zacházení s mým vozidlem Škoda Superb RZ 4Z9 7040, ke kterému došlo dne 13. 9. v 15:53 při jízdě z adresy Ke Kopanině 421, Tuchoměřice do Aviatická 1092, Praha 6, Vašimi pracovníky. Po převzetí vozu mi palubní systém nahlásil opakované prudké zrychlení do maximálních otáček motoru krátce po nastartování – celkem 10 případů, což je velmi nevhodné zejména u studeného naftového motoru. Dále bylo zaznamenáno překročení rychlosti až na 116 km/h a 7 prudkých brzdění. Navíc jsem po převzetí našel ve voze vysypaný jídelní box se zbytky jídla ( drobky) na straně spolujezdce, který jsem měl připravený na cestu do Prahy. Krabička zůstala otevřená a její obsah se vysypal do interiéru. Předchozí jízda dne 9. 9. přitom proběhla bez problémů a vůz byl v pořádku. Po příjezdu jsem musel vůz doma uklízet, což považuji za velmi neprofesionální přístup. Na základě této zkušenosti jsem se rozhodl pro negativní recenzi. Pokud budete chtít situaci dále řešit nebo si ověřit uvedené informace, neváhejte mě kontaktovat – rád je poskytnu. S pozdravem petr Šuchma
It would be good to get some kind of confirmation document when I have droped a keys to you.
vše v pořádku, personál velmi nápomocný, super cena:-)
Ano. Příjezd by ještě šel, i když dle doporučení online check-in nebyl volné místo k zaparkování k dispozici a musel jsem volat na infolinku. Dle jejich instrukcí jsem našel poslední volné místo k zaparkování. Tohle člověk úplně nechce, když dojede na letiště a spěchá na let. Ovšem při příletu a vyzvednutí auta to je jiná káva: Přicházím k boxu a vidím uvnitř kanceláře ženu, která si očividně na něco stěžuje. Zadám kód pro vybrání svého klíče od auta a ve schránce je úplně cizí klíč od auta jiné značky. Dojdu do kanceláře a vše se vysvětluje. Jedná se o klíč té dané dámy. Ten jí samozřejmě odevzdám a požaduji po obsluze klíč můj. Ten ale jaksi v její schránce nebyl. Takže pán se ujímá hledání mého klíče od auta. Listuje papíry, hledá na PC a stále nic. Nakonec je nucen otevřít všechny schránky a ručně klíč najít. Toto trvalo odhadem 20min čekání. Logicky stoupala i moje nervozita, jestli klíč od auta vůbec dostanu, což člověk v 9 večer 3 hodiny od domova slyšet nechce. Nakonec se mi dostává omluvy, ale bez jakékoliv kompenzace. Takže tuto službu já určitě doporučovat nebudu.