Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 118 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Jak mohu hodnotit přístup personálu,když s nikým do styku nepřicházím, vše je přes aplikaci v mobilu a přes automat v l..patře. Naštěstí vše už zvládám, ale chvíli mi to trvalo. Jen bych chtěl vědět, jak se vlastně při příjezdu mám prezentovat, aby se mi otevřela závora k vjezdu do budovy Europortu. To byl naposled jediný kontakt, kdy jsem zmáčkl tlačítko a zahlásil, že jedu do Smile parkingu.
Auto smrdelo... uvnirtzustal jakási tabák v krabicce.
Navigation / signs to parking place not sufficient. Barrier did not work with submitted code.
Leider hatte ich erst bei Abholung erfahren das die Rechnung noch nicht ganz bezahlt war. Es war dann mühsam das elektronisch kurzfristig zu machen und ging dann nur über die Hotline zu lösen. Im Ausland (China) sind elektronische Dienstleistungen sehr eingeschränkt, so hätte ich mich über eine eMail vorher zur Zahlungsaufforderung sehr gefreut. Es ist ärgerlich nach 22 Stunden Flugreise nachts noch länger zu warten. Danke
V předchozím hodnocení jsem zapomněl ocenit emailovou komunikaci. Ta mi pomohla hlavně při pocitu klidu, když jsem si nebyl jistý, zda bude auto přistaveno v době po příletu letadla, když jsem si pro případné zpoždění posunul čas vyzvednutí o dvě hodiny oproti uváděnému příletu. Vše proběhlo v pohodě.
Very unfriendly staff during checkout. Car was damaged by staff taping information on the window. Had to pay 150CzK as staff during entry gave wrong information.