Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 086 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Už jsem Vás v minulosti žádal, aby personál nepřenastavoval nastavení - opět přeladěné rádio, přenastavená teplota atd.!!!
Musíme říci,že prvotně se nám to zdálo složité,ale nakonec musíme říct vše úplně bez problémů
Nešla otevřít skříňka s klíčem. Pracovník ji musel rozbít, abych vůbec mohl odjet. Zdržel jsem se přes půl hodiny.
Ať se vám daří
Leider kann ich kein tschechisch! Beste Grüße Thomas
Super služby
Při příletu po zadání kódu byla schránka prázdná a klíče od vozu v ní nebyly. Pracovník, který se naštěstí pohyboval poblíž, se pokoušel zadat kód znovu, ale neúspěšně. Po dlouhém čekání, kdy pracovník někam telefonoval a pokoušel se opětovně zadávat kód, jsme se dozvěděli, že musí systém restartovat a že klíče jsou asi v jiné schránce...Nakonecjsme svoje klíče asi po půl hodině dostali, ale v jednu v noci po 10 hodinovém letu tohle opravdu není příjemné a profesionální.
Parkování bylo zamluveno u ParkVia, ale služba byla u Smilepar,king, to mne na místě hodně zmátlo, v parkovacím domě, totiž nejsou místa ParkVia.... Vjezd do parkoviště není označen, člověk to musí znát a musím vědět, kam jede, při příjezdu jsme skončil bezradný na druhé straně, pracovník ostrahy byl nerudný. Že bylo vozidlo přeparkováno je OK, ale to že byla přestavena sedačka a nastavení volantu, je velice nepříjemné. Vyzvednutí klíče na kód vůbec nefungovalo a musel mi ho dát pracovník z kanceláře. Celkové, hodně stresu, zejména při přijedu, kdy jsme málem nestihl letadlo.