Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 051 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Die Suche des Parkplatzes war leider nicht einfach- sind 4 Runden gedreht und haben die richtige Zufahrt eher zufällig gefunden. Schild war nicht zu sehen…. Sonst aber alles fein?
auto nebylo moc vyčištěné, šmouhy na sedačkách byly nepříjemné, zároveň byla na internetu klamavá reklama na čištění zdarma pokud si zaparkujete do....už si nepamatuji. Nevím, jak jsem měla využít službu přistavení vozidla zdarma na letišti, když jsem si musela vyzvednout klíče ve schránce....s pozdravem, Ingrid
Pokud je třeba upravit pozici sedačky, chápu to. Proč se ale nová pozice zadá do systému jako trvalá (elektrické sedadlo s pamětí), tomu nerozumím a mě pak stojí čas sedadlo znovu seřizovat a zadávat do paměti. Na displayi vozu se ukáže dotaz, zda se původní pozice ruší, takže to není nevědomý úkon. Děkuji
Es ging alles automatisch, wir hatten keinen Kontakt zu Mitarbeitern. Es wäre schön, wenn das Parkdeck zur Abgabe des Fahrzeugs bei der Online-Anmeldung markiert wäre. Auch ist die Übersetzung manchmal nicht korrekt. Alles andere war perfekt durchorganisiert, gerne wieder!
Opakovaně jsem v minulosti využil vašich služeb k plné spokojenosti. Tentokrát to bylo jinak. Při příjezdu nebylo možné vjet na parkoviště, závora se neotvírala. Došel jsem do kanceláře, kde mě personál přesvědčoval, že je vše v pořádku. Po delší diskuzi mě došel otevřít závoru pomocí karty. Mytí auta proběhlo velmi nedbale, na palubní desce je vidět, kde byl prach otřen hadrem, pouze u ridiče, u spolujezdce již nikoliv. Dveře auuta z vnitřní strany nebyly otřeny vůbec. Při vyzvednutí auta jsme postupoval podle pokynů, když jsem zadal kód ve skříňce klíč nebyl. Ten mi dal až zaměstnanec kanceláře. Celkově jsem byl s tímto výkonem nespokojen.