Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 059 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Dobrý den, chtěl bych se s vámi podělit o několik postřehů, které by podle mého názoru výrazně zlepšily celkový dojem ze služby. Při příjezdu k závoře i přímo u vjezdu do garáží by velmi pomohlo jasnější směrové značení a potvrzení, že jsme na správném místě. U závory jsme vám museli volat, aby nám ji někdo otevřel, protože automat hlásil „přiložte kartu“. Zároveň by bylo dobré jasně označit budovu, kde se vozidlo odstavuje. Nápis „Smile Parking“ jsme nikde nenašli nebo byl natolik nenápadný, že jsme ho přehlédli. Při vjezdu jsme viděli pouze označení „Europarking“, o Smile Parking tam zmínka nebyla. U check-inu by pomohlo uvádět konkrétní patro nebo přesné číslo stání, kde máme vůz zaparkovat. Takhle jsme vám museli volat už podruhé, abychom si to upřesnili. Při odjezdu pak systém vůbec nefungoval. Přiletěli jsme asi o 15 minut dříve a nenapadlo mě, že je potřeba to hlásit předem. Na auto jsme pak čekali zhruba do 13:10. Jinak jsme byli se službou spokojeni, ale tyto detaily celkový dojem zbytečně snižují. Vzhledem k tomu, že pravděpodobně investujete velké částky do PPC reklamy (rád bych mimochodem věděl kolik, protože jste vždy na prvním místě), je škoda, že takové maličkosti výsledný dojem kazí. Pokud by bylo možné získat na příští parkování větší slevu, velmi rád vaši službu znovu využiji. Viktorin 777811476
Alles rund rum perfekt
*
v neděli, v příletu byl rozbit výdejní automat, ale stejně to poměrně dobře zvládali..
Arogantní jednání personálu v kanceláři. Nebudu si u vás platit parkování na veřejném parkovišti u POP Airportu, které není dostatečně zabezpečeno.
Bohužel auto nebylo přistaveno když jsme přijeli na letiště, museli jsme cca 30 minut čekat, než ho přivezou.
Auto jsme si meli vyzvedavat ve 14:00, po urgencich bylo pristaveno ve 14:35. V cene melo byt zdarma cisteni interieru, krere vsak neprobehlo! Spokojena nejsem a znovu jiz u vas parkovat nebudu. Jedine plus byl pristup personalu, ktery se snazil nastalou situaci vyresit.