PŘEDÁNÍ A VYZVEDNUTÍ VOZIDLA V DOBĚ PANDEMIE COVID-19
S ohledem na aktuální situaci týkající se onemocnění koronavirem (COVID-19) jsme přizpůsobili proces předání i vyzvednutí vozidel tak, abychom ochránili jak Vás, tak naše zaměstnance. Nejen že tak co nejvíce zamezíme osobnímu kontaktu, ale zároveň také výrazně urychlíme proces odbavení a to i díky bezkontaktní platbě předem. Z letiště tak můžete odjíždět v rekordním čase a navíc s absolutním pocitem bezpečí.
Hodnocení Smile Parkingu klienty
35 209 recenzí celkem
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál:
4.72
Valet parking:
4.7
Infinity lounge:
4.61
Navigace:
4.34
Přeprava:
4.78
Mytí vozu / Služby:
4.19
Gerald K.
hodnoceno 12. 1. 2020
Personál:
Navigace:
Miloš H.
hodnoceno 12. 1. 2020
Auto neštartovalo pri prevzatí. Účinná a rýchla pomoc Vášho zamestnanca. Ďakujem. Miloš Hojzák.
Personál:
Valet parking:
Mytí vozu:
Renata M.
hodnoceno 12. 1. 2020
Soňa S.
hodnoceno 12. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Romana T.
hodnoceno 11. 1. 2020
Vyjet ven s caravelou nebylo zas tak náročné :o) Zvládla jsem to bez najíždění.
Personál:
Valet parking:
Marek C.
hodnoceno 11. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Klara n.
hodnoceno 11. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Petr M.
hodnoceno 11. 1. 2020
Dobrý den,
to že na autě bylo najeto přes naši dovolenou 16 km by mě ani tolik navadilo, ale to že nám někdo odcizil nebo zničil jedno parkovací čidlo to mě vadí.
Muselo to být na vašem parkovišti, protože mě parkovací systém stále pískal a při příjezdu domů jsem zjistil že na pravé straně u vozidla ve předu čidlo není.
Mareš Petr
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace