Hodnocení Smile Parkingu klienty
17 297 recenzí celkem
 92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.4 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.31 | 
 92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.4 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.31 | 
					
					Zaplatil jsem 800 za vyčištění vozu, ale nebylo provedeno
					Při vyzvednutí nebyl klíč v boxu a opakovaně psal "neznámý uživatel. Až v kanceláři mi bylo řečeno, že klíč nestihli do boxu vložit a byl v kanceláři.
					
					Vyzvednutí vozidla venku
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					Při příjezdu nebylo volné místo a v check-inu bylo napsané, že v takovém případě mám auto zaparkovat na jakékoliv jiné místo, ale v případě přeparkovaní zaměstnance Smile Parkingu bude účtovan poplat 500 Kč. Přitom Smile Parking má místa jak venku tak v garážích, ale check-in Vás naviguje pouze ven. Kdyby nebylo 6 hodin ráno a zaměstnanec byl už v kanceláři, tak bych se nedozvděl, že se jedná o chybu a nic takového už neplatí a můžu zaparkovat do garáží. Podobná situace nastala při check-outu, kdy mi to napsalo, že moje rezervace není zaplacená a bez zaplacení bych nedostal kod, abych se dostal ke klíčům od auta. Naštěstí zaměstnanec byl opět v kanceláří a situaci jsme vyřešili. Pokud bych check-in i check-out dělal mimo pracovní hodiny, tak bych nevěděl pořádně kam zaparkovat a nebo odešel s dojmem, že budu platit dalších 500 kč navíc, ikdyž ani nevím proč, když mám rezervaci a také bych musel znovu zaplatit, abych mohl odjet a následně řešit, že jsem zaplatil 2x. Jinak parkoviště je ihned u letiště, perfektní lokalita i navigace na parkoviště. Jen napravit to kolem.