Hodnocení Smile Parkingu klienty
18 067 recenzí celkem
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
92% zákazníků nás hodnotí pozitivně
92% zákazníků nás doporučuje
| Personál: | 4.71 | |
|---|---|---|
| Valet parking: | 4.76 | |
| Infinity lounge: | 4.73 | |
| Navigace: | 4.41 | |
| Přeprava: | 4.71 | |
| Mytí vozu / Služby: | 4.29 |
Vše bylo jak má být. Spokojeni a určitě využijeme znovu.
Příště opět naviděnou.
To ze musim Pokaždé vyfotit auto ze 4 stran coz je v chumelenici a -4° opravdu vyzivne uz jsem akceptoval jako nutne zlo. Ale to ze po priletu nejou k dispozici klice v pickup boxu je velmi neprofesionální a otravne. Na telfonat obsluha reagovala lakonickým - hmm poslu tam kolegu - na nej jsem cekal 10 minut - klice mel v supliku a nestal jsem mu ani za jedno slovo omluvy.
Vse pergektnii
Na faktuře jste mi uvedli pokutu za pozdní odjezd dne 25.11.2025 09:41 hod. ve výši 800,- Kč. Já měl zajištěno (zaplaceno) parkování do 24.11. 23:55 hod. a auto jsem si vyzvedl resp. jste mě pro vlastní auto zavezli do POP Art 24.11. 2025 cca v 18:00 hod!!! Tzn. na faktuře nejsou uvedeny korektní údaje. Rád bych od Vás dostal správnou fakturu!