PŘEDÁNÍ A VYZVEDNUTÍ VOZIDLA V DOBĚ PANDEMIE COVID-19
S ohledem na aktuální situaci týkající se onemocnění koronavirem (COVID-19) jsme přizpůsobili proces předání i vyzvednutí vozidel tak, abychom ochránili jak Vás, tak naše zaměstnance. Nejen že tak co nejvíce zamezíme osobnímu kontaktu, ale zároveň také výrazně urychlíme proces odbavení a to i díky bezkontaktní platbě předem. Z letiště tak můžete odjíždět v rekordním čase a navíc s absolutním pocitem bezpečí.
Hodnocení Smile Parkingu klienty
35 209 recenzí celkem
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál:
4.72
Valet parking:
4.7
Infinity lounge:
4.61
Navigace:
4.34
Přeprava:
4.78
Mytí vozu / Služby:
4.19
Gabriela P.
hodnoceno 29. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Tomáš M.
hodnoceno 29. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Lukáš Z.
hodnoceno 29. 1. 2020
vyčištěný automobil bych si představoval jinak, zejména přístrojová deska a čelní sklo byly v mnohem horším stavu než před vyčištěním - totálně "zapatlané"
Personál:
Valet parking:
Mytí vozu:
Miroslav Č.
hodnoceno 29. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Milan G.
hodnoceno 29. 1. 2020
Lucia H.
hodnoceno 29. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Martin H.
hodnoceno 29. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Květoslava M.
hodnoceno 28. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Milan B.
hodnoceno 28. 1. 2020
Ivan M.
hodnoceno 28. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Mytí vozu:
pavel h.
hodnoceno 28. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Jana B.
hodnoceno 28. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Daniel V.
hodnoceno 28. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Anita H.
hodnoceno 28. 1. 2020
Pracovnik odmital cistit interior auto protoze mela jsem tam moc veci- spis nechtel delat. Mohli jste mit dalsi 600 Kc trzba.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace