PŘEDÁNÍ A VYZVEDNUTÍ VOZIDLA V DOBĚ PANDEMIE COVID-19
S ohledem na aktuální situaci týkající se onemocnění koronavirem (COVID-19) jsme přizpůsobili proces předání i vyzvednutí vozidel tak, abychom ochránili jak Vás, tak naše zaměstnance. Nejen že tak co nejvíce zamezíme osobnímu kontaktu, ale zároveň také výrazně urychlíme proces odbavení a to i díky bezkontaktní platbě předem. Z letiště tak můžete odjíždět v rekordním čase a navíc s absolutním pocitem bezpečí.
Hodnocení Smile Parkingu klienty
35 208 recenzí celkem
95% zákazníků nás hodnotí pozitivně
96% zákazníků nás doporučuje
Personál:
4.72
Valet parking:
4.7
Infinity lounge:
4.61
Navigace:
4.34
Přeprava:
4.78
Mytí vozu / Služby:
4.19
René S.
hodnoceno 25. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Josef Š.
hodnoceno 25. 1. 2020
Radka J.
hodnoceno 25. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Daniela K.
hodnoceno 25. 1. 2020
Martina D.
hodnoceno 25. 1. 2020
Byla jsem u vás poprvé a bohužel jsem nemělo štěstí. Čekala jsem na předání auta 20 minut, nedalo se tam nikde zaparkovat a na váš mobil (NON STOP linku :)) jsem volala 11x bezúspěšně. 11 nepřijatých hovorů na NON STOP lince mi připadá docela dost. Dám vám ještě šanci, ale této první zkušenosti je mi líto.
Personál:
Valet parking:
Dino R.
hodnoceno 25. 1. 2020
Václav K.
hodnoceno 25. 1. 2020
Jan E.
hodnoceno 25. 1. 2020
Petra D.
hodnoceno 24. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
John F.
hodnoceno 24. 1. 2020
Jana L.
hodnoceno 24. 1. 2020
Personál:
Valet parking:
Petra Z.
hodnoceno 24. 1. 2020
Ich habe bereits eine Email geschrieben, dass uns zu viel in Rechnung gestellt wurde.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace